Biuletyn Informacji Publicznej O Biuletynie Strona gіуwna Strona www.opatowek.pl

 

K.1110/1/07

Opatówek, dnia 14 lutego 2007 r.

 

 

 

 

OGŁOSZENIE

 

z dnia 14 lutego 2007 roku

 

WÓJT GMINY OPATÓWEK

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

W URZĘDZIE GMINY W OPATÓWKU PL.WOLNOŚCI 14

 

 

stanowisko pracy:  referent ds. rozliczeń budżetowych

.....................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

 

1.       Wymagania niezbędne:

-          wykształcenie wyższe ekonomiczne,

-          dobra znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Finansowy, a w szczególności:

-          zasad rachunkowości,

-          księgowości budżetowej,

-          finansów publicznych,

-          znajomość zagadnień związanych z odpowiedzialnością za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,

-          znajomość przepisów z zakresu ustawy o samorządzie gminnym,

-          bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows XP i pakietu biurowego Office (Word i Excel),

-          posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
i niekaralność za przestępstwa umyślne,

-          odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

-          nieposzlakowana opinia,

-          3 letni staż pracy w księgowości w jednostce sektora finansów publicznych lub 3 letni staż pracy w jednostce organizacyjnej samorządu terytorialnego.

 

2.       Wymagania dodatkowe:

-          komunikatywność,

-          odpowiedzialność,

-          dyspozycyjność,

-          kreatywność,

-          samodzielność,

-          dokładność,

-          terminowość,

-          umiejętność pracy w zespole,

-          umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,

-          umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,

-          odporność na stres,

-          wysoka kultura osobista.

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

-          prowadzenie ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) Urzędu Gminy i innych jednostek,

-          gromadzenie dokumentacji dowodów księgowych,

-          sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych.


 

4.       Wymagane dokumenty aplikacyjne:

-          Podanie o przyjęcie do pracy wg. wzoru określonego w zał. Nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

-          Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej i opatrzony klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.) wg wzoru określonego w zał. Nr 2 do niniejszego ogłoszenia.

-          Kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, świadectwa),

-          Kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

-          Kwestionariusz osobowy - wg wzoru określonego w zał. Nr 3 do niniejszego ogłoszenia.

 

Urząd Gminy zastrzega sobie prawo nie zwracania dostarczonych dokumentów aplikacyjnych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 28 lutego 2007 roku osobiście w dni robocze w godz. od 8.00 do 15.00 w siedzibie Urzędu Gminy, 62-860 Opatówek, Pl. Wolności 14 - sekretariat lub pocztą na adres urzędu gminy z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko pracy referent ds. rozliczeń budżetowych". Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Opatówek pod adresem internetowym www.bip.opatowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy.

 

 

                                                                                                           Wójt Gminy Opatówek

 

                                                                                                          /-/ Sebastian Wardęcki

 

 

 


 

Załącznik Nr 1

do Ogłoszenia

z dnia 14 lutego 2007r.

 

 

 

Imię ........................................

Nazwisko................................

Adres......................................

Telefon...................................

 

 

 

PODANIE

 

 

 

            Proszę o przyjęcie mnie do pracy w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy w Opatówku na stanowisko pracy ds. rozliczeń budżetowych.

 

 

 

 

 

 

..................................................                                            .......................................................

(miejscowość, dnia)                                                                                                             (podpis)

 

 

 


 

Załącznik Nr 2

do Ogłoszenia

z dnia 14 lutego 2007r.

 

 

ŻYCIORYS

 

 

1.       Imię

2.       Nazwisko

3.       Adres zamieszkania

4.       Data urodzenia

5.       Telefon

6.       Wykształcenie (szkoła/uczelnia, rok ukończenia, uzyskany tytuł).

 

 

 

 

7.       Kursy i szkolenia (kto organizował, rok ukończenia)

 

 

 

 

8.       Doświadczenie zawodowe( okresy zatrudnienia, stanowiska, zakresy obowiązków, inne informacje).

 

 

 

 

9.       Posiadane uprawnienia (termin uzyskania, rodzaj uprawnienia).

 

 

 

 

10.   Informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

 

 

11.   Inne informacje (języki, uzdolnienia, zainteresowania itp.).

 


 

Załącznik Nr 3

do Ogłoszenia

z dnia 14 lutego 2007r.

 

 

 

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY

 

 

 

  1. Imię (imiona) i nazwisko....................................................................................................
  2. Imiona rodziców.................................................................................................................
  3. Data urodzenia..................................................................................................................
  4. Obywatelstwo....................................................................................................................
  5. Numer ewidencyjny PESEL...............................................................................................
  6. Numer identyfikacji podatkowej NIP..................................................................................
  7. Dokładny adres miejsca zamieszkania..............................................................................

Adres do korespondencji....................................................................................................

  1. Wykształcenie....................................................................................................................

...........................................................................................................................................

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

...........................................................................................................................................

(zawód, specjalność, stopień, tytuł zawodowy - naukowy)

  1. Wykształcenie uzupełniające.............................................................................................

...........................................................................................................................................

(kurs, studia podyplomowe, data ukończenia lub rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)

  1. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ..........................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

(wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

  1. Dodatkowe uprawnienia , umiejętności, zainteresowania (np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)

............................................................................................................................................

............................................................................................................................................

  1. Stan rodzinny......................................................................................................................
    ............................................................................................................................................
    ............................................................................................................................................

(imiona i nazwiska oraz daty urodzenia dzieci)

  1. Powszechny obowiązek obrony:

a)       stosunek do powszechnego obowiązku obrony ...................................................

b)       stopień wojskowy.................................nr specjal. wojskowej................................

c)       przynależność ewidencyjna do WKU....................................................................

d)       numer książeczki wojskowej ................................................................................

e)       przydział mobilizacyjny do sił zbrojnych RP..........................................................

  1. Osoba, którą należy zawiadomić w razie wypadku............................................................

...........................................................................................................................................

(imię i nazwisko, adres, telefon)

  1. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1, 2, 3 i 5 są zgodne z dowodem osobistym seria ................................ nr ......................................... wydanym przez..................................
    ................................................. w ............................................. albo innym dowodem
    tożsamości ........................................................................................................................

 

 

 

 

.......................................................                                       ..........................................................

(miejscowość i data)                                                                              (podpis osoby składającej kwestionariusz)

 

 

 

 

Kontakt: bip@opatowek.pl Data ostatniej aktualizacji: 21.01.2020 15:38:45